viteza de încărcare a unui magazin online

Care este timpul de încărcare a magazinului tău online?

Ești retailer? Care este timpul de încărcare a magazinului tău online? Știai că viteza de încărcare a magazinelor

timpul de încărcare a unui magazin online

Ești retailer? Care este timpul de încărcare a magazinului tău online?

Știai că viteza de încărcare a magazinelor online din România este sub media vitezei de încărcare a magazinelor online din restul Europei? Timpul de încărcare a magazinelor online din România este estimat la 8,4 secunde, în vreme ce pentru magazinele din restul Europei, la 4-5 secunde.

Deşi Google recomandă ca timpul de încărcare a unui site să nu depășească două secunde, media vitezei de încărcare a celor mai mari și mai cunoscute magazine online din România variază între 3 – 6,5 secunde. Şi, deşi cu toții știm că suntem una dintre țările cu cea mai bună conexiune la internet, se pare că doar 13% dintre magazinele online românești se încarcă în mai puțin de 2,5 secunde. Spre exemplu, New BalancePantofi Mag sunt site-uri care se încarcă în 2 secunde.

Comparând performanțele noastre cu cele de pe alte continente, vom vedea că:

  • Cel mai mare magazin online din Statele Unite, Amazon.com, se încarcă în 2,16 secunde, media de încărcare a paginii de start a magazinelor online din State fiind de 3,9 secunde.
  • Media de încărcare a magazinelor online din Australia a crescut în ultimul an de la 5,4 secunde la 8,2 secunde.

timpul-de-incarcare-giraful-emiral

Conform unui studiu realizat de Dynatrace, o jumătate de secundă în plus la timpul de încărcare a magazinului online îți va reduce vânzările online cu 10%.

Şi poate că te întrebi dacă, într-adevăr, o fracțiune de secundă face o diferență atât de mare în privința vânzărilor…Ei bine, da. Nordstrom, un retailer de modă cunoscut în America de Nord, a simțit asta pe propria-i piele atunci când timpul de încărcare a magazinului său online a crescut cu o jumătate de secundă. O cabină de probă virtuală pare o idee genială la prima vedere, însă, la Nordstrom nu a funcționat pentru că a crescut timpul de încărcare a site-ului. Acest lucru i-a scăzut vânzările cu 11%. Iar dacă vânzările tale anuale depășesc 14 miliarde de dolari ($), cei 11% reprezintă pierderi în valoare de zeci de milioane de dolari. Ce retailer şi-ar dori asta?…

Este esenţial să reţii faptul că timpul de încărcare variază de la un magazin la altul, în funcție de funcționalitățile folosite, complexitatea slideshow-ului (așa-numitul „slider”), numărul de imagini care nu sunt optimizate corect, tipul de live-chat utilizat și așa mai departe. Deși este important să le oferim utilizatorilor o experiență interactivă pe site, nu trebuie să uităm de faptul că această experiență devine neplăcută dacă aceștia trebuie să treacă prin „chinurile așteptării”.

Aşadar, acordă importanța necesară site-ului tău și nu uita că cea mai bună reclamă este aceea făcută de clienții mulțumiți! Contactează-ne şi te ajutăm să îţi optimizezi magazinul online, pentru a evita o serie de vânzări ratate din cauza unui timp de încărcare prelungit…

Tu cât timp ai aştepta să se încarce un magazine online înainte să închizi o pagină?