#Review2018 înseamnă #OnlineDeSucces2019

Să-ți faci timp să analizezi performanțele de anul acesta înseamnă să pui prima cărămidă la online-ul de succes

Să-ți faci timp să analizezi performanțele de anul acesta înseamnă să pui prima cărămidă la online-ul de succes de anul viitor. Cărămizile sunt proiectele, iar liantul este analiza ta specifică prin care îți verifici principalele elemente care au influențat afacerea ta în 2018.

Cum a lucrat online-ul pentru tine?

  1. Website up-to-date

Ți-ai intrat în ritm? Actualizezi site-ul de fiecare dată când schimbi ceva în compania ta, când intri pe o piață nouă sau când îți faci noi aranjamente de vânzare? Fie că lansezi un nou serviciu sau produs, fie că echipa ta se schimbă ori completează, toate aceste lucruri trebuie să se regăsească în secțiunile potrivite de pe website-ul tău.

  1. Câți au văzut brandul tău în online?

Asigură-te că îți analizezi corect imaginea ta în online. Verifică numărul de vizitatori și impactul din website, Facebook, LinkedIn și de pe celelalte platforme Social Media pe care le folosești. Raportat la numerele de anul trecut, cum a fost anul acesta pentru afacerea ta? Ce face diferența între imaginea brandului tău în online și cea a concurenților? Notează-ți aceste răspunsuri și discută-le cu echipa ta.  

  1. Câte touch point-uri noi ai creat?

Activitatea ta a generat apariții în presă sau pe bloguri? Ai investit în advertoriale sau interviuri care să prezinte cu acuratețe business-ul tău? Asigură-te că îți planifici anual o țintă din acest punct de vedere și apoi analizează rezultatele generate de aceste investiții. În felul acesta te asiguri că îți alegi canalele potrivite de comunicare și că îți selectezi mesajele cu impactul cel mai puternic.

  1. Câte solicitări ai avut?

Câți au devenit interesați de oferta ta? Din tabloul global de vizualizări, află câte interacțiuni s-au concretizat cu acces în paginile tale de ofertă sau cu plasarea produselor/serviciilor în coșul de cumpărături. Mai apoi, poți descoperi care este gradul de intenție pe care l-ai înregistrat în 2018. Discută cu echipa ta și vedeți ce puteți să îmbunătățiți la campaniile voastre pentru a crește acest procent.

  1. Câți au decis să lucreze cu tine?

Ce încasări ai avut în total din online? Dacă știi numărul celor care și-au exprimat interesul să descopere serviciile sau produsele tale, calculează procentul celor care s-au calificat și au cumpărat de la tine. Notează-ți și numărul și procentul, iar pentru 2019 îndrăznește să țintești mai sus. În definitiv nu pleci la drum nepregătit, așa-i? Ai o strategie gata de pus în practică și mult entuziasm pentru atingerea obiectivelor noi de business.

Iar dacă tu decizi că este vremea să aduci și profesioniștii în ecuație, noi suntem gata de provocare. Cu sprijin de la strategie la implementare, te ajutăm să desfășori campanii de succes care să îți aducă rezultatele dorite. Vino să vorbim despre ceea ce îți propui pentru 2019 și hai să lucrăm împreună la planul concret de activități.

 

Cu prietenie,

Mircea Săplăcan