Conversia campaniilor online, dependentă de profilul senzorial al clientului

Ai observat că atunci când vorbești cu ceilalți primești reacții de tipul: „Sună bine”,, „Înțeleg” sau „Are sens„?

Ai observat că atunci când vorbești cu ceilalți primești reacții de tipul: „Sună bine”,, „Înțeleg” sau „Are sens„? Felul în care oamenii descifrează mesajul primit de la tine spune foarte multe despre profilul lor senzorial. Cu alte cuvinte, capacitatea de a transforma un simplu vizitator din online în client depinde de felul în care mesajul tău se potrivește cu percepția senzorială a acestuia.

Dacă vrei ca acțiunea generată să fie achiziția unui produs, postarea unui comentariu sau abonarea la un newsletter trebuie să te asiguri că înțelegi profilul senzorial al celui din target și că îi comunici corespunzător sau, de ce nu, că declini mesajele pe înțelesul tuturor.

Fiecare dintre noi are un profil senzorial dominant, fie el auditiv, vizual, kinestezic sau auditiv-digital. Tocmai din acest motiv sunt verbe cheie care au potențial declanșator pentru fiecare dintre cele patru categorii.

Un profil auditiv se activează întotdeauna în prezența verbelor a asculta, a armoniza, a rezona sau a suna. Asta în timp ce un profil vizual devine sensibil la verbe ca: a vedea, a observa, a remarca sau a colora. Kinestezicul răspunde la a simți, a pipăi, a pune mâna și a prinde, iar auditiv-digitalul are nevoie de sens, logică și înțelegere rațională.

Să trecem la fapte așadar. Să spunem că vrei o campanie de vânzare pentru cadouri de Crăciun și ai nevoie de textul potrivit pe care să îl rostogolești în online. Cum faci declinarea mesajului? Dă-mi voie să îți ofer un exemplu:

Te ajutăm să VEZI bucuria celor dragi!

Cu noi AUZI veselia sărbătorilor!

PRINDE cea mai bună ofertă de sărbători!

Dă SENS sărbătorilor – oferă cadoul potrivit!

Începe de astăzi să exersezi mesajele. Apoi adaugă-le cu succes în campaniile tale. Analizează efectele și scrie-mi ca să-mi povestești despre succesul comunicării tale.