Clientul nostru, Geniul nostru!

Cum te simți, ca și client, atunci când constați că brand-ul tău preferat te apreciază și nu ești

Cum te simți, ca și client, atunci când constați că brand-ul tău preferat te apreciază și nu ești doar un număr de proformă pentru el? Așa-i că revii să cumperi de la el? Așa vor proceda și clienții tăi, atunci când le arăți că sunt importanți pentru tine.

Atunci când sosesc, primește-i cu ospitalitate în business-ul tău, care prosperă datorită lor. Un studiu sociologic arată că atunci când primesc complimente, oamenii reacționează la fel de bine ca atunci când primesc bani. Știm că în cazul de față, tu vei primi bani de la ei. Însă le poți întoarce surplusul de endorfine prin felicitări bine punctate și astfel, creezi acel dialog cu clienții tăi care îi va converti fără prea multe ezitări:

Personalizarea paginii de coș cu ”Ai făcut o alegere excelentă!” a produs în exemplul dat o creștere a vânzărilor de peste 60%.

Orice client are ezitări atunci când ia o decizie de cumpărare. Oare este ACUM momentul potrivit? Oare AICI este cel mai bun loc din care să cumpăr? Oare este într-adevăr ACESTA produsul/serviciul care mi se potrivește? Răspunde-i cu un DA! ferm la toate aceste întrebări:

– Da! ACUM beneficiezi de prețul special pentru că ești Client Geniu!

– Da! AICI găsești ce ai nevoie! Bun venit!

– Da! ACESTA este produsul care ți se potrivește, bravo pentru alegere!

Apartenența la comunitate este unul dintre cele mai puternice sentimente socio-umane.

Pentru a-ți încuraja comunitatea să crească și să vorbească despre tine, o idee ar fi să-ți poziționezi afacerea ca un ”Club” al cumpărătorilor-Genii. Reluând exemplul booking.com, clienții lor aparțin Clubului Geniilor, așa că beneficiază de discount-ul Genial de 10%!

De-a lungul drumului său către finalizarea coșului, ai nenumărate ocazii de a-ți încuraja, felicita, complimenta clientul. Când este cel mai bine să o faci, totuși? După fiecare alegere pe care o face, pentru că acelea sunt momentele în care creezi și dialog uman și empatie, așa că prezența ta în viața lui nu se va limita la un ecran.

Și apropo de dialog, pentru mesaje de impact apelează la Specialistul în Comunicare din Agenția ta de Marketing Online. Nu te costă mult și convertești cum nici nu ai visat, pentru că le arăți că îți pasă!