marketing-inteligent-influențatori

La revedere, Reclamă Agresivă! Hello, Marketing Inteligent!

Înțelegi ce ai făcut mai devreme? Ai privit fotografia și, imediat după aceea, ai citit legenda pentru a reuși să o

Kendall-Jenner-Alexa-Chung-selfie-marketing-inteligent-emiral-media-01

Kendall Jenner și Alexa Chung făcându-și selfie – Săptămâna Modei de la Londra

Înțelegi ce ai făcut mai devreme? Ai privit fotografia și, imediat după aceea, ai citit legenda pentru a reuși să o înțelegi. Apoi te-ai mai uitat o dată la fotografie pentru a aprecia ceea ce nu știai acum câteva secunde. Este unul dintre secretele acestui „Marketing Inteligent”.

Observi? Fotografia și legenda se completează reciproc. Fotografia provoacă emoția, iar din legendă afli cine, ce și unde. Fotografia intrigă, legenda elucidează misterul.

Mesajele tale au acest efect asupra clienților tăi?

Dacă ai citit articolul „Cum vinzi în 2016?”, aș vrea să te pun la curent cu noutățile din Marketing Online.

De ce este atât de important Marketingul Inteligent?

Voi enumera cele mai importante motive și te las pe tine să decizi dacă am sau nu dreptate. Atât eu cât și tu suntem consumatori și mă bazez pe puterea ta de decizie.

  • Influențatorii dețin puterea! Fie că vorbim despre Obama, Kendall Jenner sau bloggerii psihologi care oferă sfaturi, aceștia sunt lideri de opinie pe care consumatorii îi ascultă cu atenție.

Marketingul inteligent face referire, în primul rând, la influențatori (sau liderii de opinie din mediul online) și avantajează atât brandurile cât și pe consumatori.

Consumatorul nu vrea să fie informat în legătură cu tot ce se află în magazin și cu atât mai puțin în momentele sale de relaxare.

Brandurile, pe de altă parte, au reușit să ajungă la consumatori într-o manieră inteligentă. Online-ul de astăzi îi permite consumatorului să urmărească postări doar pe paginile care-i plac sau să primească newslettere de la brandurile preferate și așa mai departe.

Când „starurile” social media sau bloggerii influențatori împărtășesc sentimente similare cu audiența vizavi de un serviciu sau un produs, consumatorii dau iama în magazine.

Este mai eficient pentru tine și mult mai plăcut pentru publicul tău să audă despre tine de la cineva pe care deja îl place și care te recomandă cu drag.

marketing-inteligent-influențatori

  • AdBlock este cea mai populară extensie pentru Chrome și are rolul de a bloca orice reclamă de pe internet. Această extensie este folosită de peste 40 de milioane de utilizatori și numărul lor crește pe zi ce trece. Oamenii s-au săturat de reclame și sunt dispuși să plătească numai să scape de această invazie de anunțuri.
  • Peste 200 de milioane de oameni și-au exprimat nemulțumirea vizavi de reclame spunând că publicitatea online este abuzivă. Oamenii nu vor să fie bombardați cu anunțuri în timp ce utilizează internetul.
  • Marketingul inteligent înseamnă să economisești banii companiei. Liderii de opinie sunt noii super-eroi ai marketingului, iar statisticile spun că pentru fiecare dolar investit în promovarea prin influențatori, câștigi cca. 6.8$.

Marketing Inteligent – Predicții 2016

Online-ul e plin de influențatori. Fii selectiv!

Orice persoană inteligentă, care știe să jongleze cu imaginile și cuvintele astfel încât să obțină rapid un public fidel care să se transforme în timp într-o mare comunitate online poate fi lider de opinie. Acesta este motivul pentru care online-ul este plin de influențatori.

Cum identificăm influențatorii sau liderii de opinie potriviți?

Nu orice lider de opinie îți este de folos. Sunt câteva lucruri simple pe care trebuie să le respecți atunci când își dorești să colaborezi cu persoanele potrivite.

  • Influențatorul trebuie să aibă același public țintă ca și tine. Produsele sau serviciile tale sunt destinate medicilor, femeilor, studenților sau agricultorilor? Prima regulă este să fii prezent acolo unde audiența ta este activă.
  • Află cu ce influențatori ai valori comune și dacă sunt compatibili cu produsul pe care îl promovezi.
  • Urmărește activitatea online a liderilor de opinie care te interesează! Trebuie să știi ce rețele de socializare folosesc, ce interese au, care sunt subiectele lor preferate, gradul de interacțiune cu cititorii ș.a.m.d.
  • Cercetează cu ce branduri a mai colaborat formatorul de opinie și cum au fost abordate acele colaborări. Cum a fost feedback-ul primit de la cititori în acele situații?

Ca brand, trebuie să ai obiectivele foarte bine definite atunci când începi o campanie de marketing inteligent. Setarea obiectivelor te va ajuta să alegi cele mai eficiente rețele de socializare și cei mai potriviți influențatori.

Emiral Media face online-ul să lucreze pentru tine și te ține la curent cu ultimele schimbări în domeniul Marketingului Online.

Fă și tu trecerea de la idee la bani, cu Emiral Media!

Îți recomand să citești și articolul „Cum să faci prima vânzare online”!