site-1

Descoperă dacă site-ul îți pune în valoare afacerea!

Cum descoperi dacă site-ul îți pune în valoare afacerea? Ți s-a întâmplat vreodată să simți că, pe măsură ce

site-ul-tau-emiral

Cum descoperi dacă site-ul îți pune în valoare afacerea?

Ți s-a întâmplat vreodată să simți că, pe măsură ce trece timpul, afacerea ta îți îndeplinește tot mai puțin așteptările?

Ți s-a întâmplat să vrei să renunți din cauză că nu găseai o soluție care să-ți crească suficient profitul?

Te întrebi cum anume poți să câștigi mai mulți bani fără a investi timp suplimentar?

Cât de grea poate fi lupta pe care o duce un manager pentru ca afacerea lui să atingă succesul?

Pare ușor să fii om de afaceri, din exterior. Pasiune, bani, distracție, însă, vraja dispare când numărul clienților este mai mic decât cel la care te așteptai la început iar reputația și succesul par greu de atins.

Aici apare adevăratul test al dezvoltării financiare.

Care sunt semnele care arată că site-ul îți pune în valoare afacerea? Este nevoie ca site-ul tău să aibă succes de la început sau succesul poate veni pe parcurs?

Astăzi o să îți ofer răspunsurile pe care ți le doreai atât de mult!

site-ul-emiral-2

Un site spune multe despre o companie. Mai exact, este cartea de vizită a afacerii respective și are rolul de a pune în valoare brandul și valorile companiei.

Din păcate, foarte multe site-uri sunt neglijate și nu beneficiază de atenția necesară. Cu toate acestea, proprietarii site-urilor se întreabă de ce nu cresc profiturile sau de ce nu au notorietate în online.

  • Una dintre cele mai întâlnite probleme este faptul că site-ul este prost proiectat și greu de utilizat.

    Dacă un site este greu de utilizat, vizitatorii nici nu vor apuca să se documenteze despre produsele și serviciile pe care le oferi.

  • A doua mare problemă este că se pune accent pe vânzare mai mult decât pe nevoile clientului.

    Dacă nu pui accent pe nevoile potențialilor clienți acolo unde ei decid dacă te ascultă sau nu, pentru că ești prea interesat să vorbești despre tine și produsele tale, îi pierzi.

    Vizitatorii intră pe site-ul tău pentru valoarea pe care speră să o găsească acolo. I-ai dezamăgit de câteva ori, așa este? Le-ai trimis și e-mailuri similare grămezilor de gunoaie care nu interesează pe nimeni?

  • Problema numărul trei este faptul că omul de afaceri de astăzi are impresia că pune accent pe calitate, dar nu știe să lucreze decât cantitativ. Rezultatul? Muncă multă, efecte pozitive puține.

    Într-o lume în care oamenii sunt tot mai sceptici în ceea ce privește corporațiile, nu este ușor să fii pe placul clienților. Nu este ușor nici să creezi un site de succes, dar merită efortul!

  • Există multe probleme cu care se confruntă oamenii atunci când construiesc site-uri pentru afacerile lor. Cred că cea mai mare problemă este aceea că transmit același mesaj pentru toate categoriile de public.

    Mesajele diferențiate în funcție de categoriile de public s-ar putea să aducă mai multă valoare afacerii tale decât douăzeci de oameni buni în domeniul vânzărilor. Asta este treaba site-ului de prezentare al unei afaceri. Iar el își face treaba doar dacă este realizat cum trebuie.

Lasă-mă să te întreb un lucru:

Dacă ai întreba oamenii care au intrat pe site-ul tău ce anume au câștigat în urma acestei experiențe, ce ți-ar răspunde?

Dacă nu știi sau îți dorești să își reconsidere răspunsurile, solicită o oră de consultanță gratuită din partea specialiștilor EMIRAL MEDIA!