te-ai-saturat-de-anonimat-likedin-de-la-afacere-proasta-la-succes-05

Te-ai săturat de anonimat? LikedIn: de la afacere proastă la succes!

Cum să folosești LinkedIn pentru a deveni celebru?! Vrei să găsești o metodă sigură de a crește notorietatea

te-ai-saturat-de-anonimat-likedin-de-la-afacere-proasta-la-succes-05

Cum să folosești LinkedIn pentru a deveni celebru?!

Vrei să găsești o metodă sigură de a crește notorietatea afacerii tale? Îți voi furniza 4 tehnici esențiale vizavi de promovarea prin LinkedIn care te vor ajuta să-ți construiești un brand puternic.

  • Crează o pagină de prezentare

Dacă vrei să atragi atenția asupra unui produs sau serviciu nou, asigură-te că publici conținut de calitate, scrie despre reușitele angajaților și fă tot posibilul pentru a atrage noi talente!

Primul pas pentru a maximiza notorietatea unui brand pe LinkedIn este să creezi o pagină de companie. Iată 4 elemente importante când creezi o pagină pe LinkedIn:

  1. Logo-ul și cover-ul (nu mai mare de 2 MB și 646 x 220 pixeli) să aibă rezoluție bună;
  2. O descriere a companiei de cca. 2000 de caractere);
  3. O listă de cuvinte-cheie relevante scrise la secțiunea specială a paginii;
  4. Informații generale despre companie (tipul organizației, mărimea companiei, adresa web etc).

Acum ești pregătit să publici pagina de LinkedIn a companiei tale.

te-ai-saturat-de-anonimat-likedin-de-la-afacere-proasta-la-succes-01

Apoi, ți se va solicita să introduci numele și adresa de email a companiei, exact ca în imaginea de mai jos. După aceea poți spune că ai îndeplinit acest pas cu succes.

te-ai-saturat-de-anonimat-likedin-de-la-afacere-proasta-la-succes-02

  • Crează o pagină showcase (Showcase Page)!

te-ai-saturat-de-anonimat-likedin-de-la-afacere-proasta-la-succes-07

După ce ai creat pagina companiei, vei putea să creezi alte secțiuni în cadrul ei pentru a împărtăși cu publicul anumite realizări. LinkedIn îți permite să faci acest lucru prin intermediul funcției „Showcase Pages”.

Showcase Page” este o extensie a paginii de companie și îți permite să evidențiezi mai multe laturi ale afacerii tale (produse, servicii, mărci, evenimente etc).

Deși paginile „showcase” sunt conectate direct la pagina de companie, LinkedIn le consideră entități unice. Au propriul lor conținut, atrag proprii lor fani și au funcționalități specifice.

Pentru a crea o pagina „showcase”, trebuie să accesezi profilul companiei, apoi duci mouse-ul pe „Edit” și selectezi „Create a Showcase Page”. Apoi, opțiunile te vor îndruma să creezi pagina.

După crearea unei pagini de companie și pagini „showcase”, ești pregătit să începi promovarea și distribuirea de conținut.LinkedIn-logo

  • Crează-ți reputația cu Publisher

Reputația reprezintă ceea ce simt oamenii despre tine, iar tu poți deține controlul asupra acestui lucru.

Ai văzut, cel mai probabil, pe LinkedIn articole în News Feed sau ai primit notificări de tipul: „X-ulescu Published a New Post”. Funcția „Publisher” îți permite să împărtășești informații cu persoanele cu care ești conectat.

În esență, LinkedIn poate fi privit ca un blog personal sau un canal de distribuit conținut.

Când publici pe LinkedIn Publisher, notificările sunt trimise tuturor persoanelor cu care te-ai conectat. Rețeaua ta de prieteni vede că ai publicat conținut nou și că ceea ce ai postat poate fi citit de către ei.

Cele mai recente 3 articole de pe Publisher sunt listate pe profilul de LinkedIn sub fotografia de profil. Utilizatorii pot da click pe „See More” pentru a vedea toate postările tale.

Mai multe detalii găsești în materialul video de mai jos.

  • Crește vizibilitatea cu anunțuri sponsorizate!

După ce ai dezvoltat un conținut grozav pentru publicul țintă, ar trebui să te asiguri că munca ta a fost într-adevăr remarcată. Poți ajunge la un public mai mare și maximizezi rezultatele cu ajutorul update-urilor sponsorizate.

Nu este atât de complicat pe cât pare. În acest articol ne-am focusat pe strategie și pe cele mai bune practici din spatele campaniilor LinkedIn plătite.

Așadar, când începi să folosești publicitatea plătită cu LinkedIn, o idee foarte bună ar fi să cheltuiești bugetul în mai multe campanii publicitate. În altă ordine de idei, nu risca prea mult. Nu-ți pune toate ouăle într-un singur coș. Este exact ca la pariurile de la cursele de cai: dacă pariezi pe mai mulți cai cu sume mai mici, ai mai multe șanse de câștig.

Asta îți permite să testezi mai multe tipuri de conținut, subiecte și elemente vizuale. Poți determina ce tipuri de postări rezonează cel mai bine cu publicul fără a cheltui întregul buget. Ia în considerare 5-6 variante de anunțuri sponsorizate și compară rezultatele în 7-10 zile lucrătoare după lansare.

te-ai-saturat-de-anonimat-likedin-de-la-afacere-proasta-la-succes-099

Sfaturi vizavi de anunțurile sponsorizate:

  • Fii atent la elementele vizuale din cadrul anunțurilor, deoarece, în general, rata de click este mică!
  • Alege titluri foarte scurte și ușor de înțeles!
  • Adaugă statistici relevante la anunțurile sponsorizate!

Concluzii

Dacă dorești să dezvolți un brand, poți crea o pagină de companie, o pagină showcase, să postezi articole pe LinkedIn Publisher și să te promovezi prin anunțuri sponsorizate.

Tu ce metode ai folosi dintre cele 4 pentru a îmbunătăți strategia de promovare? Împărtășește cu noi părerile și întrebările tale în secțiunea de comentarii de mai jos!

Citește și „La revedere, Reclamă Agresivă! Hello, Marketing Inteligent”!