idee-statisticile-care-ti-spun-ce-sa-faci-cu-afacerea-ta-in-2016-01123

Statisticile care-ți spun ce să faci cu afacerea ta în 2016

Acest articol este despre creșterea vânzărilor și statistici care să te ajute să planifici corect ceea ce vei

fete-laptop-statisticile-care-ti-spun-ce-sa-faci-cu-afacerea-ta-in-2016-01123

Acest articol este despre creșterea vânzărilor și statistici care să te ajute să planifici corect ceea ce vei face cu afacerea ta în 2016. Totuși, înainte de toate datele și informațiile pe care le aștepți cu nerăbdare, aș vrea să îți povestesc, foarte pe scurt, o întâmplare recentă care, cel mai probabil, îi va schimba viața unui prieten foarte bun de-al meu, Andrei.

Săptămâna trecută, în timp ce ascultam o melodie „random” pe Youtube, am găsit imaginea de mai jos într-un folder vechi. Și în timp ce priveam fotografia și analizam datele respective aud deodată o voce feminină care cânta „The power to be, the power to give, the power to see” (puterea de a fi, puterea de a oferi, puterea de vedea); era melodia „Suddenly I See” și nu știu dacă o mai ascultasem până atunci.

Mă opresc câteva secunde din citit, intru repede pe Facebook și îi trimit lui Andrei versul respectiv, link-ul cu melodia și poza care spunea că în 2014 oamenii au cumpărat online produse și servicii în valoare de 241 de miliarde de dolari. Și lucrul ăsta se întâmpla în 2014, ținând cont de faptul că vânzările online sunt în continuă creștere și mai avem puțin și intrăm în 2016.

PS: Spre finalul articolului vei găsi suma colosală la care au ajuns vânzările în online, precum și ale date statistice de care să ții cont în 2016.

statisticile-care-ti-spun-ce-sa-faci-cu-afacerea-ta-in-2016-011

Nu ți-am spus că Andrei este obsedat de cumpărături online și își cumpără lucruri numai și numai de pe internet, de la mâncare, muzică, haine și parfumuri până la obiecte deco, pixuri, agende și mobilă. Ei bine, i-am dat imaginea și în secunda 2 îmi spune că el are niște bani economisiți și să îl ajut să își construiască un magazin online. Mi-a prezentat planul și ideile lui și așa mai departe.

Însă, nu vreau să te fac să aștepți prea mult, așa că îți prezint statisticile pe care ți le-am promis. Îți recomand să le salvezi într-un document sau să le notezi într-o agendă. Pe mine, cifrele astea mă inspiră și mă ajută să-mi dezvolt businessul pe zi ce trece.

Cum va evolua afacerea ta în 2016? Iată câteva statistici referitoare la cumpărători și magazinele online din 2015!

  • Vânzările online B2C (Business To Consumer – vânzări pentru consum personal) din întreaga lume depășesc 1.471 de miliarde de dolari ($) – față de 241 de miliarde $, în 2014;

  • În SUA sunt 191,1 milioane de oameni care-și fac cumpăărăturile online;

  • O singură persoană investește anual cca 10.180 RON în cumpărăturile online;

  • Cumpărăturile făcute online sunt în proporție de 63% produse electronice și electrocasnice;

  • Cumpărăturile făcute pe telefonul mobil în SUA sunt de cca 12 miliarde $;

  • 58% dintre clienții magazinelor online din România cumpără doar dacă văd simbolul de reducere.

Ce trebuie să cuprindă raportul cu statisticile și performanțele tale de la sfârșit de an? Cum vrei să arate statisticile pentru afacerea ta în 2016?

great-idea-statisticile-care-ti-spun-ce-sa-faci-cu-afacerea-ta-in-2016-01123

Ei bine, din toată experiența asta am tras următoarea concluzie: exact despre asta este vorba și în statisticile de la sfârșit de an, despre puterea de a fi, de a oferi și de vedea. Și să continui în aceeași idee, aș vrea să îți prezint câteva întrebări la care ar trebui să răspunzi atunci când realizezi raportul cu statisticile și performanțele tale de la sfârșit de an:

  • Câți vizitatori unici vizitează site-ul tău lunar?

  • Câte vizite ai pe site lunar?

  • Care pagini și care articole au avut cele mai multe accesări pe site?

  • Care este durata medie a unei vizite pe site?

  • Cât de repede se încarcă site-ul tău?

  • Pe câte alte site-uri există legături către site-ul tău?

  • Cum ești poziționat în rezultatele motoarelor de căutare, pe ce cuvinte cheie?