Schimbă-ți modul de gândire, apoi strategia!

La început obișnuiai să te gândești la beneficii. Acum te concentrezi pe dificultățile pe care le întâmpini… și

The-Mind-Of-A-Digital-Marketer-Infographic

La început obișnuiai să te gândești la beneficii. Acum te concentrezi pe dificultățile pe care le întâmpini… și nu doar în business. În loc să te gândești că vei arăta mai bine dacă alergi jumătate de oră dimineața, îți spui că implică prea mult efort sau dai vina pe lipsa de timp. Așa stă treaba și cu online-ul.

Te pregătești să renunți la campaniile de marketing? Nu te grăbi! Vreau să-ți spun de ce nu merg strategiile tale create la comandă și cum poți să obții rezultatele pe care ți le dorești.

Nu există o fabrică de strategii. În loc să cauți idei creative pe care să le testezi orbește pe timpul și banii tăi, mai bine identifică problema!

Mi se întâmplă uneori să vină clienți la mine și să-mi ceară „strategia perfectă”. Ei bine, există o asemănare foarte mare între acești oameni și cei care iau paracetamol pentru orice: dureri de cap, răceală, diabet… orice.

Poate ai vizitatori pe site de care nu ești interesat, poate ai un preț prea mic și transmiți ideea de „ieftin”, „necalitativ”. În Marketingul Inteligent nu avem un paracetamol bun la toate. Dacă nu analizam problema în detaliu, businessul tău este un cobai pe care testezi „medicamente” despre care nu știi nimic.

Nu există strategii de fabrică. Strategiile sunt create după ce identificăm toate datele problemei (obiectivele, tacticile folosite de concurență și avantajele acesteia, beneficiile produsului nostru, profilul clientului către care difuzăm mesajele și așa mai departe).

Dacă te pregătești să renunți, gândește-te la motivele pentru care ai ales online-ul. Tehnologia a avansat și lucrurile sunt simple, trebuie doar să creăm procesul pas-cu-pas care să ne ducă acolo unde vrem. Poți să devii cunoscut, poți să-ți creezi o reputație, poți lansa un brand nou, poți avea avea mai mulți clienți, o comunitate pe Facebook… trebuie doar să te hotărăști ce este prioritar pentru tine și să lucrezi cu profesioniști.

Campaniile de Marketing Digital, site-urile web, strategiile de comunicare… toate au nevoie de cercetare, planificare riguroasă, măsurători și optimizări de la început până la sfârșit. Dacă te nemulțumesc rezultatele pe care le-ai obținut în ultima vreme, colaborează cu profesioniști care fac online-ul să lucreze pentru tine!