Deryane-retail-marketing-5-intrebari-si-solutii-sa-n-o-mai-dai-in-bara-003

Retail Marketing: 4 întrebări și soluții să n-o mai dai în bară

Când ai o afacere trebuie să fii sigur pe tine, să știi ce faci, să ții pieptul înainte și

Deryane-retail-marketing-5-intrebari-si-solutii-sa-n-o-mai-dai-in-bara-003

Când ai o afacere trebuie să fii sigur pe tine, să știi ce faci, să ții pieptul înainte și capul sus. Dar când vine vorba de Retail Marketing nu e simplu să iei deciziile corecte, iar lucrurile nu decurg tot timpul cum vrei tu.

Poți să fii impulsiv, arogant sau superficial, dacă înțelegi cele 4 lucruri de mai jos, vei reuși să creezi strategiile potrivite și vei evita la timp eventualele greșeli.

4 întrebări și soluții pentru a dobândi succesul în Retail Marketing

1. De ce să ai un magazin online cu extindere în offline?

Deși jumătate dintre cumpărători preferă să acceseze magazinul online înainte de a cumpăra ceva, majoritatea finalizează procesul de cumpărare în magazinul fizic.

Dacă te gândești la marketing online raportându-te la cât ai vândut online în ultima săptămână, greșești amarnic. Cu un magazin ce poate fi accesat de oriunde, oferind acces la întreaga listă de produse și cu o optimizare SEO excelentă poți atinge cele mai înalte valori în Retail Marketing, chiar dacă multe dintre vânzări au avut loc în magazinul fizic.

Cumpărătorul din ziua de azi este mai informat și mai pretențios ca oricând. Fie că ai un magazin online cu extindere în offline, fie că lucrurile stau exact invers, conectează online-ul cu offline-ul! Este extrem de important ca tu, retailerul, să-i oferi clientului informații despre produse și dovezi credibile referitoare la acestea (cum ar fi părerile clienților de pe magazinul online) chiar înainte de a ajunge în magazinul tău.

retail-marketing-5-intrebari-si-solutii-sa-n-o-mai-dai-in-bara-002

2. Care este cel mai important lucru pe care un retailer îl poate face pentru a-și îmbunătăți strategia de marketing?

Motivează-ți clienții să acționeze! Cumpărăturile pentru Crăciun crează acel „sentiment de urgență”, corect? Clienții au o perioadă de timp limitată să bifeze tot de pe lista de cumpărături. Și toți retailerii consideră că aceea este o ocazie unică pentru a-i motiva să cumpere acele cadouri împachetate frumos.

Acea ocazie o poți crea în fiecare zi. Poți să-ți aprovizionezi magazinul cu obiecte de colecție și să lansezi o ediție limitată pentru aceste produse. Astfel creezi acest sentiment fără să depinzi de calendar.

Asigură-te că oamenii înțeleg această ofertă limitată astfel încât să se simtă motivați să ia măsuri… atunci, pe loc. Atât timp cât brandul are un mesaj clar, această urgență îmbunătățește experiența clientului și îi transmite mesajul că dacă nu profită acum, nu se va mai întâlni cu această oportunitate.

3. De ce-aș veni în magazinul tău?

Oferă-le un motiv bun oamenilor să vină în magazinul tău!

Retailerii care au înțeles marketingul inteligent, organizează evenimente exclusiviste, lansează promoții pentru produse cu stoc limitat disponibile doar în magazinul fizic sau oferă cupoane de reducere pe care oamenii le puteau folosi doar în magazin.

4. Cum mă faci să mă simt când îmi vinzi?

Nu mă interesează ce vinzi, mă interesează cum îmi vinzi. Cum mă face să mă simt această experiență?

Burt Lancaster spunea în felul următor: „Vinde-te pe tine însuţi mai întâi, dacă vrei să vinzi ceva”.

Să presupunem că nimeni nu are cu adevărat nevoie de ceea ce vinzi. În 25 de ani, s-a trecut de la o economie în care toți aveam bani, dar nu puteam cumpăra mai nimic, la o economie bazată pe o extraordinară abundență. Sunt foarte puține lucruri pe care să le poți vinde și să nu le găsesc și în altă parte. În schimb, sunt anumite experinețe pe care le pot găsi doar în anumite magazine. Concentrează-te pe cum să vinzi ceea ce vinzi.

Produsele vin și pleacă, dar va exista întotdeauna o piață pentru experiențe cu adevărat remarcabile.

retail-marketing-5-intrebari-si-solutii-sa-n-o-mai-dai-in-bara-005

În loc să folosești trucuri ieftine prin care să-ți păcălești clienții să cumpere, ar fi mai simplu și mai sigur să devii prietenul lor bun și să le oferi soluții reale pentru problemele cu care se confruntă pentru a reveni mereu fericiți în magazinul tău?

În retail marketing dezvoltarea durabilă nu este o opțiune!

Vrei un Magazin Online Profesionist care vinde în locul tău?

Solicită o ofertă personalizată (click)!

retail-marketing-4-intrebari-si-solutii-sa-n-o-mai-dai-in-bara-000987