realitate virtuală imobiliare

Realitatea virtuală schimbă viitorul afacerilor imobiliare!

Realitatea virtuală este o tehnologie care permite potențialilor cumpărători să viziteze un apartament de la distanță. Cu ajutorul

Realitatea virtuală este o tehnologie care permite potențialilor cumpărători să viziteze un apartament de la distanță. Cu ajutorul unui echipament special, experiența devine foarte realistă pentru utilizatori.

În ultima vreme, această tehnologie a devenit un instrument de marketing foarte puternic, atât în domeniul imobiliar, cât și în cel hotelier sau turistic. Dar, înainte să intrăm în detalii, hai să lăsăm imaginile să vorbească!

Deși, în prezent, există agenții imobiliare în România care le oferă potențialilor clienți ocazia să viziteze apartamentele prin intermediul unui tur virtual 360 (îți voi prezenta un exemplu video mai jos), această tehnologie a viitorului, numită VR (Virtual Reality) îi oferă utilizatorului sentimentul că se află acolo. El se plimbă prin apartament, își îndreaptă privirea către anumite detalii și urmărește imaginile într-o formă pe care aproape că nu o poate deosebi de „realitatea fizică”, exact ca în materialul video de mai sus.

Fă un tur virtual, urmărind materialul video de mai jos și folosind săgețile pentru a naviga în orice direcție dorești!


Deși realitatea virtuală este aplicabilă în aproape orice domeniu, industria imobiliară va profita cel mai mult de această tehnologie a viitorului. Acest instrument inteligent ne ajută în strategiile de marketing, branding sau vânzări.

În prezent, le putem prezenta clienților diferite proprietăți, facilitățile, mall-urile, școlile sau restaurantele din zonă fără ca aceștia să fie nevoiți să se deplaseze. Astfel, le oferim acestora un plus de încredere și entuziasm.

Același lucru este valabil și în cazul agențiilor de turism. Clientul își pune ochelarii și căștile, iar în următoarea secundă ajunge pe o plajă din Caraibe sau Bali. Astfel, atunci când nu se poate hotărî unde să-și petreacă vacanța, îi putem oferi un „free trial” (încercare gratuită), iar el va lua decizii mult mai conștiente.

Astăzi, experiența utilizatorului pe site înseamnă emoție și entuziasm. Acordă importanța necesară construcției site-ului tău și rezultatele nu vor întârzia să apară!

Pe curând!