Magazinul online mobile-friendly-2

Magazinul online mobile friendly îți aduce mai multe vânzări!

Site-urile și magazinele online mobile friendly (responsive) îți aduc cu până la 55% mai mulți vizitatori. Ce înseamnă mobile friendly?

Site-urile și magazinele online mobile friendly (responsive) îți aduc cu până la 55% mai mulți vizitatori.

Magazinul online mobile-friendly-2

Ce înseamnă mobile friendly?

Un website este mobile friendly dacă are capacitatea de a-și adapta designul paginilor în funcție de rezoluția ecranului dispozitivului de pe care este accesat (laptop, desktop, smart TV, tabletă, telefon).

Această adaptare presupune ca imaginile să se redimensioneze în funcție de dispozitiv, iar celelalte elemente ale paginii să se redimensioneze și rearanjeze astfel încât paginile să arate atractiv și să fie ușor și plăcut de citit.

Este timpul ca dorința ta de a avea mai mulți clienți să devină realitate! Te-ai gândit vreodată de ce este la modă să ai un magazin online adaptabil pentru dispozitivele mobile (mobile friendly sau responsive)?Magazinul online mobile-friendly-3

  • Cca. 20% dintre căutările pe Google sunt făcute de pe telefoane mobile și tablete.
  • 25% dintre e-mailuri sunt citite pe mobil.
  • Peste 25% dintre utilizatori, folosesc doar dispozitive mobile.

Concluzia? Accesibilitate maximă! Același site accesat de pe toate tipurile de dispozitive.

  • Ai calculat vreodată cât timp petreci pe zi folosind telefonul mobil?
  • Atunci când vezi un anunț sau ești interesat să afli mai multe detalii despre un anumit lucru, cauți imediat pe internet?
  • Te-ai gândit vreodată că Google ține cont de adaptabilitatea unui site pentru dispozitivele mobile atunci când decide cine și cum apare în lista de rezultate ale motorului de căutare? 

Magazinul online mobile-friendly-31

De ce vinzi mai mult cu un magazin online mobile-friendly?

Telefonul mobil a fost întotdeauna mai la îndemână decât laptopul sau calculatorul. Așadar, ce credeți că se întâmplă atunci când imaginile cu produse devin clare, descrierile sunt ușor de citit și designul site-ului este atractiv chiar și când este accesat de pe telefonul mobil?

Cumpărăturile se fac ușor, de orinde, oricând și cu plăcere, iar profitul magazinului crește.

Peste 28% din numărul total de comenzi de pe FashionDays.ro, au fost plasate de pe smartphone. Iar acest lucru este susținut chiar de Camelia Ganga, Marketing Manager.

Începe sezonul dorințelor! Crește-ți profitul investestind într-o aplicație de mobil!

Crezi că aplicațiile mobile sunt exclusiv pentru branduri mari? Te înșeli!aplicație-mobilă

Într-adevăr, unui business care a ajuns deja la maturitate îi este mai ușor să ia în considerare construirea unei aplicații mobile personalizate. Totuși, aplicația mobilă este un instrument foarte eficient pentru a-ți dezvolta afacerea. Iată câteva avantaje care vin odată cu achiziționarea unei aplicații mobile:

  • Creezi un canal de comunicare directă

Aplicația poate oferi informații generale, prețuri, articole, conturi pentru utilizatori, noutăți și multe altele. Unul dintre cele mai mari beneficii când ai o aplicatie pentru mobil este că toate informațiile pe care dorești să le afle clienții și potențialii tăi clienți (mai ales cele legate de vânzări, promoții) sunt la îndemână.

  • Construiești un brand și o reputație de succes

O aplicație mobilă te ajută să faci ca afacerea ta să fie recunoscută pe plan național sau internațional.

  • Te faci remarcat

Aplicațiile mobile pentru afacerile mici și mijlocii sunt încă puține. Dacă nu există încă o aplicație mobilă pe sectorul tău de activitate (la nivel național), acum ai ocazia perfectă să te faci remarcat.

  • Obții mai mulți clienți fideli

Loialitatea clienților față de o companie este influențată și de aplicația mobilă. Este timpul pentru o conexiune mai sinceră cu clienții, iar aplicația mobilă știe să facă asta foarte bine. Aceasta este o altfel de metodă prin care să dai dovadă de implicare reală.

 Ce crezi că se potrivește mai bine afacerii tale: o aplicație mobilă sau o aplicație web?

Ciește și despre „cabina de probă virtuală pentru magazinul tău online” sau „cum să-ți faci clienții să se simtă în magazinul online așa cum se simt în cel clasic”!