Un magazin online, pasul obligatoriu în dezvoltarea afacerii

Trăim într-un secol al vitezei, în care fie ții pasul cu vremurile, fie sunt alții cu un pas

Trăim într-un secol al vitezei, în care fie ții pasul cu vremurile, fie sunt alții cu un pas (sau mai mulți) înaintea ta.

Când programul de lucru a încetat, de mult timp, să fie de doar 8 ore, iar weekend-urile libere sunt de domeniul fantasticului, plimbatul prin magazine a devenit un adevărat lux. Așa că, din nou, trebuie sa venim în întâmpinarea clienților cu cele mai utile și la îndemână soluții pentru a le ușura traiul de zi cu zi, dar și pentru a facilita decizia de cumpărare.

sa-ti-deschizi-magazin-online

În acest sens, crearea și permanenta administrare a unui magazin online este o decizie ce trebuie luată și privită ca un pas în dezvoltarea afacerii.

Activând cu orele din scaunele de birou și privind lumea din spatele monitoarelor, clienții sunt mult mai îndreptați către achizițiile online. Fie că sunt realizate în pauzele de masă sau între două task-uri care mai de care mai urgente (șșșttt…asta știm doar noi 🙂 ), vizitarea unui magazin online poate fi considerată și un moment de relaxare dublată de bifarea task-urilor ”pentru acasă”.

De ce am ajuns să preferăm achizițiile online? Pentru că este totul mult mai simplu. Nu mai pierdem timp cu drumul până la magazin și de acolo până acasă. Zeci sau sute de produse ne așteaptă să le descoperim în liniște, fără a ne mai lovi și de ceilalți clienți sau de privirile mai puține binevoitoare ale vânzătoarei (alții spun asta, nu noi….), putându-ne gândi și răzgândi de nenumărate ori până să le adăugăm în coș.

Am văzut de ce ar trebui sa oferim un astfel de serviciu clienților, dar cum ar trebui să arate. În realizarea unui magazin online atractivitatea și utilitatea sunt cuvinte cheie. Pe lângă faptul că trebuie ”să arate bine” site-ul dedicat acestui serviciu trebuie să fie actualizat în permanență cu cele mai noi produse (semnalate corespunzător), să beneficieze de un sistem simplu de achiziționare și plată (chiar și pentru cei mai nepricepuți într-ale online-ului) și să fie cât se poate de simplu și intuitiv.

De ce să te limitezi doar la clienții care îți trec pragul fizic al magazinului, când poți să le treci tu pragul casei sau al biroului. Gândește-te numai la cât de mult se va mări aria de potențiali clienți odată cu pășirea în spațiul online.

Pare complicat? Nicidecum! Noi suntem aici pentru a vă fi ghizi pe traseul spre realizarea magazinului online care să vă sporească vânzările.

Ready, set, go…spor la cumpărături!

PS: Ați văzut serviciile de creare magazin online de la Emiral Media? 🙂