Fă-ți clienții să se simtă în magazinul online așa cum se simt în cel clasic!

Magazinul online câștigă teren. Clienții pot comanda orice, oricând și pot fi din orice colț al țării (sau

magazinul-online-sursa-websea.roMagazinul online câștigă teren. Clienții pot comanda orice, oricând și pot fi din orice colț al țării (sau al lumii, dacă vorbim de magazine online mari); proprietarii magazinului reduc cheltuielile legate de utilaje, angajați, chirie, pot lucra de acasă și se pot promova mai eficient prin Social Media. Sunt o mulțime de avantaje.

Totuși, ce-i lipsește magazinului online și cum remediem eventualele probleme?

1.      Trafic ca în magazinul fizic

Shoppingul trebuie să fie interactiv, plăcut. Deși există posibilitatea să ai foarte mulți vizitatori în magazinul online, faptul că nu se văd unii pe alții face ca procesul de cumpărare să devină plictisitor.

Cum ar fi ca magazinul online să prezinte date statistice în timp real? Aceste date ar putea include:

  • numărul total de utilizatori care au vizitat site-ul astăzi;ecommerce-mobile

  • numărul de vizitatori care au comandat azi minim un produs;

  • numărul de vizitatori care se află pe site în momentul actual;

  • paginile vizitate cel mai mult în ziua/săptămâna actuală;

  • cele mai cumpărate produse săptămâna asta/luna asta etc.

2.      Socializarea, informarea și negocierea

  • Părerile clienților pentru  fiecare produs în parte

Părerile clienților pot apărea sub multe forme: comentarii, testimoniale, documente semnate și ștampilate de clienții mari, like-uri, share-uri, voturi, recomandări și așa mai departe.

  • Posibilitatea de a negocia și a solicita un preț estimativ

Atunci când vrei ca vizitatorul să se simtă în magazinul online ca într-unul real, este important ca acesta să aibă câteva opțiuni pe care să le folosească dacă dorește. Un buton cu mesajul „Solicită o ofertă personalizată!”, chatul live în care un asistent îi oferă un preț redus sau îi pune la dispoziție anumite oferte, pachetele promoționale cu mai multe produse la un preț acceptabil sunt doar câteva dintre opțiunile care l-ar încânta pe client.

Interacțiunea directă cu vânzătorii și negocierea prețurilor sunt printre cele mai eficiente instrumente de vânzare către potențialii clienți.

  • Promoții

Clienții se întreabă, de obicei, dacă au posibilitatea să achiziționeze produsul la un preț mai mic dar la aceeași calitate. Nu-l lăsa să caute în altă parte, oferă-i posibilitatea de a negocia sau un preț redus! Se folosește foarte des varianta în care apare prețul inițial tăiat, iar sub acesta apare prețul redus, însoțit de mesajul „promoție” sau „preț redus”.

  • Blog

Dacă vrei să fii cu adevărat convingător, trebuie să oferi informații cu adevărat importante pentru clientul tău. Profită de secțiunea blog să promovezi ofertele promoționale, părerile clienților, valorile, imaginea magazinului și mai ales produsele.

magazinul-online-sursa:hoodmedia.net

Magazinul online trebuie să faciliteze interacțiunea directă dintre vânzători/consultanți și clienți cel puțin în aceeași măsură în care o face un magazin clasic. Acesta este mecanismul care împinge clienții să cumpere mai mult și mai repede.

Un magazin online de succes este acela care simplifică foarte mult procesul de cumpărare și care oferă informațiile și posibilitățile pe care un client le poate primi și într-un magazin clasic.

Citește și:

Iată cum și de ce să monitorizezi prețurile concurenței!

Cum folosești culorile pentru a avea mai mulți clienți?!