cum-sa-ai-cel-mai-citit-blog-statistici-ale-blogurilor-de-succes-11

Cum să ai cel mai citit blog?! Statistici ale blogurilor de succes.

Vrei ca blogul tău să fie cel mai citit, cel mai bun? Astăzi îți prezint câteva performanțe la

cum-sa-ai-cel-mai-citit-blog-statistici-ale-blogurilor-de-succes

Vrei ca blogul tău să fie cel mai citit, cel mai bun? Astăzi îți prezint câteva performanțe la care poate să ajungă blogul tău în scurt timp, felul în care poate să atingă aceste performanțe și statisticile la care au ajuns bloggerii ce au investit timp, energie și implicare.

  1. 80% dintre vizitatori sunt noi pe site

80% dintre vizitatorii zilnici sunt noi pe blogul tău. Asta nu înseamnă că i-ai pierdut pe cei vechi, ci doar că ai mult mai multe vizite. Muncește pentru a câștiga cititori fideli! Îți recomand chiar să-ți construiești o listă de adrese de email și să faci eforturile necesare pentru a câștiga fani noi pe pagina de Facebook, pe Google +, Pinterest sau Twitter. De asemenea, optimizează-ți blogul pentru a fi ușor de găsit și pe motoarele de căutare.

  1. 53% mai mult trafic

Odată ce acumulezi 51 de postări, traficul pe blog crește cu 53%, se multiplică de 3 ori după 100 de postări și de 4.5 ori după 200 de postări. Postează mai des, ca să acumulezi mai multe postări într-un timp mai scurt!

  1. Lungimea postării contează!

Postările mai lungi atrag mai multe backlink-uri. Bloggerii de top recomandă articolele care au peste 1500 de cuvinte.

  1. Imaginile contează!

Mai multe imagini, mai multe backlink-uri! Include infografice și imagini atractive în articolele tale!

  1. Share-urile din social media = credibilitate!

41,67% dinre bloggeri măsoară influența site-urilor de socializare asupra blogului în funcție de numărul de share-uri. Ca să determini mai mulți oameni să share-uiască postările tale, scrie în funcție de ce anume își doresc ei să citească și facilitează modalitatea de a share-ui postările adăugând butonul de share pe blog.

  1. Factori care fac blogul tău să fie perceput drept o sursă credibilă

Conținutul de calitate și designul atractiv sunt principalii doi factori care fac un blog să fie o sursă credibilă.

  1. Graba de luni dimineață

Blogurile au cel mai mare trafic luni dimineață. Asigură-te că oamenii au ceva nou de citit pe blogul tău luni dimineață și distribuie postările pe canalele de socializare online.

  1. Joia generoasă

Postările publicate joia beneficiază de mai multe sharuri. Postează și joia!

  1. Puterea fanilor

Blogurile cu mulți fani pe site-urile de socializare, beneficiază de mai mult trafic și backlinkuri.

  1. Un autor versus mai mulți autori

62.96% dintre oameni au mai multă încredere într-un blog cu mai mulți autori, ceea ce înseamnă că acest lucru adaugă credibilitate unui blog. Încurajează câțiva prieteni să posteze pe blogul tău!

  1.  Google AdWords și Facebook Ads

Foarte mulți oameni află despre anumite bloguri prin intermediul add-urilor (publicității pe internet).

  1. De 4 ori mai multe leaduri. Leadul este persoana interesată să cumpere produsul/serviciul pe care îl vinzi.

Fiecare companie care se respectă trebuie să aibă și o secțiune de blog pe site. Blogurile pe care se postează zilnic generează de 4 ori mai multe leaduri decât blogurile pe care se postează o dată pe săptămână sau mai rar.

Sursă statistici: socialmarketingwriting.com.