cum-ii-transformi-din-necunoscuti-in-clienti-fideli

Cum îi transformi din necunoscuți în clienți fideli?

Unul dintre obiectivele de bază într-o companie este să obții lead-uri noi (potențiali clienți interesați de serviciile sau

cum-ii-transformi-din-necunoscuti-in-clienti-fideli

Unul dintre obiectivele de bază într-o companie este să obții lead-uri noi (potențiali clienți interesați de serviciile sau produsele tale). Poți face asta cu ajutorul tehnicilor și strategiilor de marketing online, prin seminarii, evenimente și așa mai departe.

Dar ce faci atunci când lead-urile curg cu nemiluita și, totuși, nu ai vânzări?

Dacă discrepanța dintre numărul cererilor și cel al vânzărilor este prea mare atunci avem o problemă de organizare, monitorizare sau gestionare a relației cu clientul. Prima regulă când ai o astfel de problemă este să apelezi la un sistem CRM (Customer Relationship Management).

Noi îți recomandăm sistemul miniCRM, pe care îl folosim și noi. Acest sistem pur și simplu te ajută să îți propulsezi compania în viitor.

Spune nu haosului. Transformă-i din necunoscuți în clienți fideli!

  • Stochează toate detaliile contactelor (companie, cont de Facebook, adresă, număr de telefon, e-mail, statut social, observații șamd).
  • Fiecărui contact îi atribuim un anumit status (abonat la newsletter, venit din recomandare, ofertă trimisă, vânzare efectuată șamd).
  • Atribuie o notă fiecărui contact (sistemul de notare poarte numele de lead scoring). În funcție de această notă vei cunoaște calitatea lead-ului și îți vei putea prioritiza întâlnirile. Având la dispoziție toate aceste date, vei ști stadiul relației pe care ai dezvoltat-o cu clientul și cum o poți îmbunătăți. Mai mult, poți automatiza acest proces. Programezi acest sistem să trimită automat un anumit e-mail oricărui client care trece de la un anumit stadiu la altul (spre exemplu, de la ofertă trimisă la vânzare efectuată).
  • Monitorizezi discuțiile prin telefon sau din cadrul întâlnirilor, precum și rezultatele.
  • Creezi, gestionezi și monitorizezi rezultatelor unor campanii de Email Marketing sau SMS cu public ales de tine (clienți în așteptare sau care au statusul „vânzare efectuată”, poți trimite mesaje doar managerilor sau doar studenților și așa mai departe).
  • Gestionezi și monitorizezi răspunsurile primite și, astfel, concluzionezi eficiența campaniei.

MiniCRM te ajută, de asemenea, să gestionezi corect resursele.

  • îți organizezi mai bine echipa;
  • distribui sarcini angajaților;
  • primești notificări pentru ședințe/evenimente;
  • creezi sisteme și proceduri de lucru eficiente.

Sistem de securitate

În companiile moderne, angajații au roluri distincte, cu diferite drepturi de acces la informațiile firmei. Cu MiniCRM poți oferi acces angajaților doar la informațiile de care au nevoie, păstrând astfel confidențialitatea informațiilor pe care nu vrei să le împărtășești cu restul echipei (salarii, încasări lunare șamd).

Cu MiniCRM transformi utilizatorii din necunoscuți în clienți fideli și măsori eficiența fiecărei investiții de timp sau bani.