cum-atragi-atentia-vizitatorului-cand-vinzi-online-01123

Cum atragi atenția vizitatorului când vinzi online?

Cum atragi atenția vizitatorului când vinzi online? Îninte de a-ți dezvălui câteva tehnici prin care să atragi atenția

cum-atragi-atentia-vizitatorului-cand-vinzi-online-01

Cum atragi atenția vizitatorului când vinzi online?

Îninte de a-ți dezvălui câteva tehnici prin care să atragi atenția potențialului cumpărător, îți dau un sfat pe care să-l aplici de fiecare dată când te pregătești să acționezi: Testează totul și nu face presupuneri!

În nutriție, niciodată nu poți ști dacă dieta prietenei tale funcționează la fel de bine și pentru tine, decât după ce faci analizele necesare și ești consultat de către specialist. Exact la fel funcționează lucrurile și în marketing.

Analiza, monitorizarea, testarea – sunt elemente cheie atunci când te pregătești să faci un plan de vânzări.

Acum, hai să vedem ce anume ai testat și ce nu dintre cele 8 metode de vânzare online pe care ți le prezint mai jos!

cum-atragi-atentia-vizitatorului-cand-vinzi-online-011

(1) Axează-te pe un singur produs/serviciu în pagina de start!

Vinzi o mulțime de produse sau servicii și vrei să le promovezi pe toate. Știu. Dar îți recomand să te axezi pe un singur element în pagina de start. Multe magazine online și-au crescut rata de conversie după ce au început să aplice acest lucru.

(2) Evită cuvinte precum „cumpără”, „comandă” sau „achiziționează” în prima jumătate a paginii!

Oamenii nu trebuie să aibă impresia că încerci să le vinzi ceva, ci că ai grijă de ei și de nevoile lor.

(3) Alege mesaje cu impact puternic!

Înainte ca ei să-și dorească să cumpere, trebuie să îi faci să simtă nevoia de a cumpăra. De exemplu, mirosul ispititor de gogoși îi face pe oameni să se gândească să-și cumpere o gogoașă fără ca ei să fi intenționat asta la început. Acesta este și motivul pentru care s-au inventat bannerele parfumate, care au o eficiență mult mai mare decât reclamele TV.

Pe internet nu îi poți ispiti prin bannere frumos mirositoare, dar te poți ajuta de imagini și de texte mai mult decât crezi.

(4) Invocă un beneficiu încă din titlu!

Titlul este cea mai citită parte a unui text și are un impact extraordinar dacă este corect ales.

(5) Scrie articole care oferă soluții pentru anumite probleme ale potențialilor clienți!

Fiecare articol pe care îl scrii trebuie să aducă un beneficiu cititorului. Articolul tău îl ajută pe cititor să facă mai mulți bani, să se promoveze, să mănânce mai sănătos sau să scape de vreo amendă?

(6) Adaugă credibilitate articolelor tale!

Există mai multe metode prin care poți face acest lucru. Una dintre cele mai folosite metode este să incluzi testimoniale în articol.

(7) Scrie articolele pentru clienți și nu pentru specialiști!

Folosește un limbaj comun, pe interesul tuturor!

(8) Oferă un discount valabil o perioadă limitată de timp!