Cum alegi site-ul potrivit firmei tale?

Cred că mai degrabă ar trebui să reformulăm și să ne întrebăm cum ne alegem echipa potrivită pentru

Cred că mai degrabă ar trebui să reformulăm și să ne întrebăm cum ne alegem echipa potrivită pentru realizarea site-ului. Pentru că în echipa de realizare și implementare stă cheia unei prezentări online reușite.

Dar să detaliem. Un site nu este numai o aglomerare de coduri, fotografii și text. Un site reprezintă un instrument, care utilizat întocmai oferă rezultate pe măsură. Vizibilitate, vânzări, credibilitate… sună bine, nu? Dar, de ce spuneam că a alege site-ul potrivit înseamnă a găsi echipa perfectă? Deoarece, pentru a crea un site, trebuie în primul rând creată conexiunea între client și agenție.

site-companie

O cunoaștere profundă a tipului de activitate al firmei, completată de un studiu al pieței și mai ales al concurenței sunt doar câteva din criteriile care vor sta la baza construirii viitorului website. Fără acestea, acel www nu va fi decât o înșiruire de imagini și cuvinte fără rost și fără vreun rezultat vizibil în existența companiei.

În ce ar trebuie să se concretizeze, de fapt, munca pentru alegerea unui site? Într-o consiliere, cu simț de răspundere, venită din partea echipei de realizare. Fără a sta de vorbă cu clientul, fără a înțelege până la cel mai mic amănunt care sunt caracteristicile afacerii și ce vrea să transmită, nu poate fi creat un site potrivit, personalizat, perfect croit pe măsura companiei.

Așadar, în momentul în care vă hotărâți să demarați proiectul pentru crearea unui site, cereți cât mai multe păreri, discutați cu cât mai multe echipe.

O formulă standard, un tipar deja existent poate vă mai reduce din costuri, dar site-ul nu trebuie privit nicidecum ca o cheltuială, ci ca o investiție. O cercetare temeinică a domeniului de activitate și a pieței, urmată de o consultanță de marketing online cu aplicabilitate strictă pe compania voastră, nu face decât să vă confirme faptul că ați ales bine. Din acest moment, crearea și implementarea site-ului sunt pași care vin de la sine.

Și încă ceva. Știm că întotdeauna clientul are dreptate, dar numai dacă întâi de toate a ascultat de sfatul specialistului. 🙂