ce-le-ai-pregatit-clientilor-de-paste-0133

Ce le-ai pregătit clienților de Paște?

Toată lumea vorbește despre comunicare în cuplu, dar foarte puțini aduc în discuție comunicarea cu clienții. Totuși, ne interesează

Toată lumea vorbește despre comunicare în cuplu, dar foarte puțini aduc în discuție comunicarea cu clienții. Totuși, ne interesează clienții, actuali sau potențiali.

Ca șef de companie, nu ai neapărată nevoie să fii as în utilizarea tehnicilor și strategiilor de comunicare, dar dacă ai ceva de spus, măcar spune și implementează lucrurile la timp! O mare parte din comunicarea cu publicul are loc prin intermediul site-ului, a paginii de Facebook, prin fotografiile pe care le distribuim pe Instagram și așa mai departe.

Ai pregătit site-ul de Paște, pagina de Facebook, newsletterul? Ai organizat acțiuni de responsabilitate socială?

ce-le-ai-pregatit-clientilor-de-paste

Avem timp… Avem timp pentru întâlniri neimportante, avem timp pentru discuții inutile, avem timp de ieșit în oraș, dar n-avem timp să întâmpinăm Paștele cu un site adaptat acestei perioade care să atragă turme de clienți.

Poate nu crezi asta, dar ești în criză de timp.

La Emiral, muncim din greu și la timp pentru a reuși să obținem rezultate atunci când vine vorba de imagine și conversie. Tu ce faci? Care sunt soluțiile pe care le aplici în această perioadă?

La capitolul imagine sau în ceea ce privește conversia? Pe site? Pe rețelele de socializare? Sau în privința newsletterului?

Te lămuresc imediat. Am structurat aceste informații, astfel încât să le poți citi în orice ordine dorești.

Iată ce schimbări îți propun pentru perioada Paștelui:

Atunci când te interesează imaginea companiei:

  • modificăm culorile temei;
  • adăugăm bannere cu oferte și urări specifice perioadei;
  • comunicăm programul de lucru și alte noutăți;
  • comunicăm acțiunile CSR (responsabilitate socială corporativă);
  • înlocuim butoanele de share cu unele personalizate.

Atunci când te interesează conversia și vânzările:

  • creăm o pagină pentru ofertele de Paște;
  • comunicăm avantajele de a cumpăra în această perioadă (discount, „la două produse primești…” ș.a.m.d.);
  • oferim 100 de vouchere/carduri cu care clientul…

Alte îmbunătățiri de implementat pe Facebook și în ceea ce privește newsletterul:

  • actualizăm fotografia de copertă (cover photo) specifică Paștelui;
  • actualizăm fotografia de profil;
  • creăm șabloane grafice personalizate pentru conținut (poți analiza șabloanele de pe pagina noastră de Facebook);
  • comunicăm programul specific perioadei;
  • creăm și trimitem newsletterul cu oferte;
  • creăm și trimitem newsletterul de tip felicitare.

Vorbește cu clienții! Scrie-le! Arată-le! Fă-i să se simtă importanți! Ei sunt motivul pentru care tu îți desfășori activitatea, corect? Vrei să fii compania de succes despre care vorbești sau doar te dai în spectacol?

Sărbătoarea Paștelui este un moment prielnic pentru a îmbunătăți relația cu clienții existenți și a câștiga clienți noi. 

Dacă ai o afacere și te atrage ideea de a profita de sărbătoarea Paștelui pentru a comunica eficient cu clienții și celelalte categorii de public, scrie-mi un email pe office@emiral.ro! Eu te voi contacta în cel mai scurt timp posibil, stabilim o întâlnire în care să discutăm toate detaliile și problema e ca și rezolvată.

Ia spune… Dăm un restart comunicării sau așteptăm să treacă Paștele pe lângă noi?