De ce am nevoie de broșuri, flyere și cărți de vizită?

Am un site, de ce mai am nevoie de broșuri, flyere și cărți de vizită? Pentru că….din nenumărate

Am un site, de ce mai am nevoie de broșuri, flyere și cărți de vizită?
Pentru că….din nenumărate motive. Știm, am mai avut aceeași replică, dar avem dreptate!

Să îți povestim. Da, trăim într-un secol al vitezei, dar detaliile nu trebuie ignorate, ci dimpotrivă. Ele transformă un produs bun într-unul foarte bun, ele sunt diferențiatorul dintre un serviciu interesant și unul pe care chiar îl cumperi.

Grafică publicitară

Pornind de la logo, slogan, până la ambalaj, etichete, flyere, broșuri, cărți de vizită, reclame de presă și multe altele toate converg spre a crea în mintea clientului decizia de cumpărare. Dar mai presus de toate, trebuie să fie unitare! Trebuie să transmită același mesaj, indiferent de modalitatea de expunere.

Ce înseamnă și cum se realizează imaginea, identitatea?

Grafică și tipar – servicii fără de care imaginea unei companii nu poate fi completă. Pare simplu, dar nu este. Bine, este pentru noi 🙂 Dar să le luăm pe rând.

De ce spunem că imaginea este esențială. Pentru că ea rămâne în mintea potențialului client. O frântură de logo, un slogan, o etichetă, o pungă, o broșură, o adresă web, numele unui produs sau serviciu toate rămân undeva stocate în memoria fiecăruia dintre noi, pentru ca la un moment dat să se creeze legăturile care duc la decizia de căutare și cumpărare a produsului sau serviciului respectiv.

Apelarea la serviciile de grafică publicitară este esențială în poziționarea pe piață a afacerii tale. Un grafician profesionist este nu numai un artist, dar și un matematician în același timp, care știe cu precizie care sunt rezultatele ecuațiilor din mințile clienților. El este asemeni unui constructor ce cu meticulozitate potrivește cărămizile astfel încât să clădească o imagine durabilă în timp.

De aceea este important ca toate aceste mijloace de comunicare (logo, slogan, etichete, ambalaj, broșuri, flyere, cărți de vizită etc.) să fie create având în calcul o grafică unitară, chiar dacă producția lor nu se va petrece în perioada imediat următoare.

Știm că poate suna pompos „grafică publicitară”, dar la fel ca și în cazul website-ului și acest proces trebuie privit ca o investiție și nu ca o cheltuială. O investiție care, în cazul în care este realizată de o echipă de profesioniști produce rezultate concrete în timp. Corect, nu doar ambalajul (sau imaginea) vinde, dar alături de un produs bun, fac o echipă imbatabilă.

Noi suntem pregătiți să vă surprindem cu acele elemente grafice și de conținut care să aducă un plus de valoare afacerii voastre.

Pentru că până la urmă o imagine bună face și… o mie de vânzări, de ce nu.

Creează o imagine memorabilă pentru produsul tău! Hai pe www.emiral.ro și descoperă serviciile de grafică și tipar.