Anul 2015 în cifre. Ce s-a întâmplat pe internet în 2015?!

Ce s-a întâmplat pe internet în 2015?! Conform statisticilor, întrebările în jurul cărora au gravitat curiozitățile oamenilor în

Ce s-a întâmplat pe internet în 2015?!

Conform statisticilor, întrebările în jurul cărora au gravitat curiozitățile oamenilor în acest an au fost: „Despre ce este vorba” și „Ce se întâmplă de acum încolo?”. 2015 a fost un an în care a domnit curajul, un an plin de controverse, un an în care oamenii au înțeles că suntem diferiți, că ăsta nu-i un lucru rău și au reușit să-și cultive mai multă acceptare și înțelegere față de cei din jur.

anul-2015-in-cifre-ce-s-a-intamplat-pe-internet-in-2015-123001

Anul 2015 în cifre

  • Peste 100 de miliarde de căutări lunare.
  • Peste jumătate dintre căutările pe Google sunt efectuate de pe dispozitivele mobile.
  • Peste 1.17 miliarde de vizitatori unici pe Google.

Activitate pe Gmail

  • 900 milioane de utilizatori accesează contul de Gmail.
  • Circa 90.7 milioane de utilizatori folosesc aplicația Gmail Smartphone.
  • Aplicația de Gmail a fost downloadată de peste 1 miliard de ori în 2015.
  • 75% dintre utilizatori își accesează contul de Gmail de pe mobil.
  • Media de vârstă a persoanelor care au un cont de Gmail este de 31.
  • 0.1% dintre mesajele care ajung în inboxul celor care au cont de Gmail sunt spam.
  • 0.05% dintre emailurile dorite de către utilizatorii conturilor de Gmail ajung în spam.

Google AdWords – Publicitate plătită

  • Pentru 75% dintre căutările efectuate de pe dispozitivele mobile sunt utilizate dispozitive Apple.
  • Rata de click (CTR) pentru căutările efectuate de pe mobil este de 27.7% pentru prima poziție și 9,2% pentru a doua poziție. Rata de click reprezintă raportul care arată frecvența cu care utilizatorii care văd anunțul dau clic pe acesta. Valoarea CTR se poate utiliza pentru a măsura performanța cuvintelor cheie și a anunțurilor.
  • Rata de click (CTR) pentru căutările efectuate de pe desktop este de 19.3% pentru prima poziție și 11.2% pentru a doua poziție.
  • 56% dintre anunțurile plătite pe Google nu sunt văzute deloc.
  • Circa 44.46 de miliarde de $ a primit Google pentru anunțuri în 2015.
  • 38.42 de miliarde de $ a primit Google pentru anunțuri în 2014.

Google Chrome

  • Peste 1 miliard de utilizatori activi folosesc browserul Google Chrome.
  • Peste 1 miliard de instalări ale aplicației Google Hangouts pentru Android.
  • Peste 100 de milioane de utilizatori au poze pe Google.
  • Peste 15 de milioane de animații și colaje create cu aplicația Google Photos.
  • Google Earth a fost downloadat de 2 miliarde de ori.
  • Google Translate are 500 de milioane de useri pe lună.
  • Peste 100 de miliarde de cuvinte sunt traduse zilnic cu Google Translate.
  • Pe Google Maps Street putem vizita electronic peste 3000 de orașe.

Google +

  • Google Plus are peste 300 de milioane de utilizatori pe lună.
  • 13% din numărul de utilizatori sunt firme mici.
  • Circa 20 de milioane de utilizatori unici accesează contul de Google Plus de pe dispozitivele mobile.
  • Un utilizator obișnuit petrece în jur de 7 minute pe zi pe contul de Google Plus.
  • O vizită obișnuită a unui vizitator pe contul de Google Plus durează 3-4 minute.
  • Lungimea unei postări pe Google Plus care generează maximum de engagement este de 50-60 de caractere.

Youtube

  • Youtube are circa 1 miliard de utilizatori.
  • Compania face anual circa 4 miliarde de dolari ($).
  • Zilnic au loc peste 4 miliarde de vizualizări.
  • Lunar oamenii petrec peste 6 miliarde de ore pe Youtube.
  • Peste 300 de ore de video sunt uploadate în fiecare minut pe Youtube.
  • Timpul petrecut pe dispozitivele mobile în scopul vizualizării conținutului de pe Youtube este de 40 de minute pe sesiune.