10-lucruri-de-facut-pentru-afacerea-ta-inainte-de-2016-11

10 lucruri de făcut pentru afacerea ta înainte de 2016

Deja te-ai pregătit de vacanță, fără să te gândești dacă ai făcut tot ce trebuie înainte de sfârșitul anului.

10-lucruri-de-facut-pentru-afacerea-ta-inainte-de-2016

Deja te-ai pregătit de vacanță, fără să te gândești dacă ai făcut tot ce trebuie înainte de sfârșitul anului. Înainte de toate, vreau să nu uiți că decembrie este luna planificărilor, iar dacă nu ai terminat munca de sfârșit de an, îți recomand ca după vacanță să îți setezi corect prioritățile.

Iată 10 lucruri pe care trebuie să le faci pentru afacerea ta la sfârșit de 2015:

1. Elaborează strategia de vânzări!

Vânzările reprezintă motorul care pune în funcțiune afacerea – din vânzări vin banii pentru promovare, pentru salarii și așa mai departe. Pune o strategie la punct și aplic-o în 2016!

Cum vei genera leaduri? Leadul este persoana interesată să cumpere/care își dorește produsul pe care îl vinzi.

Vei angaja persoane noi în departamentul de vânzări?

Ce oferte vei avea pentru clienții noi?

Dar pentru cei existenți?

Trebuie să creezi un plan de vânzări! Dacă nu ai făcut asta, ar fi cazul să te ocupi de acest aspect imediat ce se termină concediul.

2. Actualizează-ți site-ul!

Site-ul este instrumentul de vânzări numărul 1. Analizează-l de unul singur și apoi consultă-te cu un specialist pentru a vedea de ce îmbunătățiri are nevoie. Folosește Google Analytics pentru a vedea care este conținutul cu cele mai bune rezultate și asigură-te că vei indentifica elementele necesare pentru a deveni din ce în ce mai bun.

3. Fă-ți clienții să se implice!

Citește cum să folosești eficient instrumentul CALL TO ACTION (click)!

4. Oferă-le produse noi cât mai tentante!

Toți iubim noutatea. Fă-ți clienții fericiți oferindu-le ceva inedit! Spre exemplu, dacă deții un magazin de cafea, ai putea să le oferi clienților un spectacol live de JAZZ, vinerea.

5. Fă un calendar pentru planul de marketing!

Ia în considerare sărbătorile și evenimentele care vor avea loc de-a lungul anului (Ziua Îndrăgostiților, Ziua Femeii, Începutul anului școlar, Halloween, Crăciun și așa mai departe) și gândește-te la idei de campanii de marketing în acele perioade!

6. Evaluează strategia de marketing pentru Social Media și îmbunătățește-o!

Citește 6 sfaturi uile despre cum să te promovezi eficient pe rețelele de socializare!

7. Dezvoltă o campanie de Email Marketing!

Este mai ieftin să păstrezi un client decât să câștigi altul nou. Câștigă clienții de partea ta!

8. Direct Mail

Direct Mailul este o metodă de a comunica cu clienții actuali prin mesaje publicitare adresate personal, trimise prin poștă sau printr-un reprezentant al firmei direct la adresa de acasă.

9. Investește în anunțuri (publicitate plătită)!

Publicitatea plătită este una dintre cele mai eficiente metode folosite în online.

10. Fă o analiză a felului în care s-a dezvoltat afacerea ta în 2015!

Care au fost cele mai profitabile contracte?

Câți/care clienți au rămas fideli?

Cum a evoluat echipa ta?

Ce a mers bine și ce a mers prost?

Această analiză te va ajuta să iei decizii mai bune pe viitor.